.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ادیانی : آلاشت سوادکوه از بن بست خارج مي شود
ادیانی : آلاشت سوادکوه از بن بست خارج مي شود

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه ، جویبار و بخش کیاکلا در مجلس شورای اسلامی گفت: با تامین اعتبار دو میلیارد تومانی آلاشت سوادکوه از حالت بن بست خارج می شود .

به گزارش دفتر ارتباط مردمی سید علی ادیانی راد ، در بازدید یک روزه مدیر کل راه و ترابری استان مازندران و سید علی ادیانی راد از طرح های راه منطقه سوادکوه ادیانی اعلام کرد: ارتباط جاده آلاشت به چرات به فیروزکوه یکی از آرزوهای اهالی شهرستان سوادکوه بوده است و یکی از برنامه های قابل تقدیر اداره کل راه و ترابری مازندران است.

وی ادامه دا د: خوشبختانه در سفر دوم پیگیریهای که انجام دادیم و همکاریهای خوبی که وزیر محترم راه آقای دکتر بهبهانی و مدیرکل محترم راه و ترابری استان آقای مهندس رحیمی و همه دستگاههای مربوطه ، منابع طبیعی ، محیط زیست انجام دادند عملیات اجرایی آن آغاز شد .

ادیانی راد با اشاره به اینکه چهار کیلومتر از مسیر این جاده آماده شد افزود: مزیت اول این جاده موقعیت گردشگری و توریستی کم نظیر آن و مزیت دوم به استان تهران از مجرایی دیگر و مسیری دیگر وصل می کند و سوادکوه را در بخش مرکزی آن و در این قسمت که در آن حضور داریم از بن بست بیرون می آورد.

به گفته وی بدون شک برای تخلیه بار ترافیکی در شرایط اضطراری میتواند به عنوان یک راه استراتزیک هم به آن نگاه کرد با عنایت به آغاز کاری که ما می بینیم تقریباً شبیه به یک بزرگراه است انشا ءالله که با همین کیفیت و با همین وسعت و عرض و زیرساخت محکم به فیروزکوه متصل شود و از آن طرف هم به شهر آلاشت اتصال پیدا کند و انشاءالله در برنامه آتی اگر به فضل الهی این جاده به جاده هراز وصل شود که چیزی حدود 15 کیلومتر از چرات تا تقریباً در روستا یا محله مربوط به بندپی فاصله دارد مجموعاً تا ابتدای جاده ای که وجود دارد به نوعی اگر به روستای ورزنه متصل شود می شود گفت جاده بین المللی فیروزکوه و سوادکوه به جاده بین المللی هراز متصل می شود.

وی عنوان کرد: حداکثر تا پایان سال 91 شاهد بهره برداری دقیق و شاهد ایاب و ذهاب و ترافیک و ترابری و حمل و نقل ماشینها و وسایل نقلیه باشیم .

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه وجویبار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یکی ازنکته های مثبت این جاده این است که خوب الان در منطقه لفور سوادکوه سد بسیار زیبا و تقریباً در ایران بی نظیر احداث شده و به اتمام رسیده زیبایی و بی نظیر بودن این سد است که ازیک طرف دارای مناظر زیبای جنگل است و از طرفی با فاصله بسیار اندک به زیباترین نقطه مشرف بر دشت مازندران دست پیدا می کنند مناطق ییلاقی بالادست سد و این جاده هم وصل به جاده منتهی به سد خواهد شد که ارتباط بسیار خوبی را برای هم سهل الوصول بودن و نزدیک بودن به تهران و هم دستیابی به مناظر طبیعی کوهستان جنگل و سد را فراهم خواهد کرد

وی گفت: تعریض و تکمیل جاده خطیرکوه به سمنان بعنوان یکی از جاده های استراتژیک و بسیار مهم است که سوادکوه را به استان سمنان وصل می کند و حدود 10 تا 15 آبادی را هم تحت پوشش قرار می دهد و روستاهایی که جزو حوزه جغرافیایی شهرستان سوادکوه هم هستند مجموعاً با تدبیر جناب آقای مهندس رحیمی و پیگیری بنده و اهتمام معاون محترم ریاست جمهوری جناب آقای دکتر عزیزی 3 میلیارد تومان برای دو پروژه تعریض و تکمیل و آسفالت جاده سوادکوه به خطیرکوه و همین طور احداث جاده آلاشت به فیروزکوه تأمین اعتبار شد .

ادیانی راد ادامه د اد : برای سال 88 ، 1.5 میلیارد تومان را تخصیص دادند که 750 میلیون تومان برای این جاده در نظر گرفته شده یعنی جاده آلاشت به فیروزکوه در فاز اول و همین طور 750 میلیون تومان برای جاده سوادکوه به خطیرکوه است یا جاده سوادکوه به سمنان است .

مدیر کل راه و ترابری استان مازندران همچنین در این بازدید اعلام کرد: پروژه ارتباط منطقه سوادکوه از محور آلاشت به فیروزکوه است با توجه به اینکه محور شهر آلاست و روستاهای منطقه در بن بست قرار داشتند و طبق مطالعاتی که در طی سالیان گذشته صورت گرفته بود با پیگیری هایی که آقای دکتر ادیانی در وزارت راه و ترابری داشتند در سال 87 با سفر ریاست محترم جمهور این پروژه جزو مصوبات دور دوم سفر قرار گرفت.

" موسی رحیمی " اظهارداشت: در سال 88 در جدول دوازده این پروژه گنجانده شد و با پیگیری هایی که آقای دکترادیانی راد نماینده پرتلا ش و پیگیر حوزه انتخابیه داشتند حدود 3 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه و محور خطیرکوه مصوب گردید.

به گفته وی در سال 88 در اولین مرحله حدود 1.5 میلیارد تومان اعتبار برای این دو پروژه تخصیص داده شد که حدود 750 میلیون تومان در سال 88 با انتخاب پیمانکار این پروژه آغاز گردید.

مدیر کل راه و ترابری استان مازندران با اشاره به اینکه طول این مسیر 23 الی 24 کیلومتر است ادامه داد : حدود کیلومتر 4 این طرح انجام شده وامیدواریم که در طول سال 90 اوایل سال 91 شاهد تمام این طرح باشیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 آبان 1389
اقای ادیانی راد -مردم قائمشهر هزار مشکل دارند شما رفتید دنبال طرح های دوراز منطق-چسبیدی به لفور خوب اگر انجا خوبست بخصوص -شاهکلا -زادگاه جنابعالی برو همانجا بمان مطالعه کن یادت رفت معلم بودی الان نمیدانم چه هستی ولی نه خدا ازشما راضی است نه بندگان خدا-راستی از دوست عزیزت در نساجی مازندران چه خبر؟
نا شناس 3 آبان 1389
آقای ادیانی داری رد گم میکنی ، صدا و تصویر ضبط شده جنابعالی که میگفتی امکان نداره مشکل نساجی حل بشه و از محالاته موجوده ، حالا چطور شد برای حضرتعالی بنر تبریک راه اندازی نساجی نصب میکنند . ماه هیچ وقت پشت ابر نمیمونه با مردم روراست باش و مردم خیلی فهیم تر از این حرفها هستند بجای تشکر از اقای اکبری مشکل تراشی نکن آقال ادیانی لفوری شاهکلایی
نا شناس 4 آبان 1389
آقاي ادياني من فقط مي دونم شمال نيوزيها تو را دست ندارند
بی نام 4 آبان 1389
انصاف هم خوب چیزی است ادیانی بنده خدا اصلا حرف از عملی نشدن مساله کارخانه های نساجی نمی زد این ها همه شایعه پراکنی اکبری و دارو دسته اش است که همیشه زیر خاکستر را فوت می کنند تا اتیش دامن همه را بگیره. جناب ادیانی هیچوقت به کسی وعده نداد و فقط دراه کار می کنه و عملکرد داره . بنرهای اکبری و دفترشو ندیدید که جلوی کارخانه زده اند و خدا قوت به عزت چوخان گفته اند.
جالبه اکبری که ادعای ولایت فقیه و نظام می کنه در انتخاب و ازدواج پسرش دقت نکرده و پسر بزرگش آقا سجاد با دختر عموی ریگی سرکرده اشرار و رییس گروه شیطانی ریگی ازدواج کرده. اگر این بنده خدا می تونست مشکلی از دیگران را حل بکنه اول به زندگی بچه هاش می رسید
نا شناس 16 آبان 1389
ادیانی مردعمل است نه ریاح وفخرفروشی مردم قدرش را بدانید به یاد چوخان های بعضی حضرات بیفتید که با وده های کزایی از مردم رای گرفتن وبه حداقل آن هم عمل نکردنداین دردو دوره نمایندگی با دروغ وکلک از مردم بیگناه
شهرهای سوادکوه و قائم شهرفقط رای قاپید وقولهای کارخانجاتی او چه شدو
خیلی حرفهای نه گفته بنده کسی هستم که مدت 12سال دررکاب این آقا بودم اما افسوس صدافسوس از یک حرف راست از ایشان باز صد رحمت به آقا
ادیانی لااقل قول نمی دهد اما اگردستش برآید کم نمگذارد
KAG 10 بهمن 1389
برای برخی نظر های ارسالی واقعا متاسفم سروران عزیز بجای اینکه یک نظر خوب یک ایده مناسب یک نقد منصفانه و یک تشکر خشک و خالی داشته باشید این دو بزرگوار را در چپ و راست هم قرار داده و ضعفها و قوت ها را به گردن هم انداخته و همدیگر را متهم کنید . این راه و رسم پیشرفت و ترقی نیست.
آقای اکبری عزیز آقای ادیانی بزرگوار خسته نباشید خدا قوت نگاه تشنه مردم قائم شهر و سوادکوه و جویبار به عملکرد های شماست
معلم 4 اسفند 1389
سلام
خدمات آقاي ادياني انكارناپذير است هرچند كه از قبل وعده اي نداده بود.در هر منطقه متناسب با اقدامات انجام شده گزارش لازم را ارائه مي كند.نه اهل جنجال است ونه شام دهي هاي آنچناني.نه قول غروب بيكاري راداده است چرا كه موضوع بيكاري و حل آن حتي در كشورهاي پيشرفته اقتصادي مستلزم تلاش هاوتمهيد مقدمات طولاني است و با وعده سرخرمن يك نفر آنهم به عنوان نماينده مجلس حل نخواهد شد.خوب است عميق تر به قضايا نگاه كنيم.
علی 2 آذر 1390
از نمایندگان محترم خواهش می کنم بجای حرف زدن مشکل اشتغال جوانان را حل کنند و از مهاجرت بی رویه جوانان به استانهای جلوگیری شود . به نظر شما چه تعداد جوان مازندرانی در خارج از استان کار می کنند . مگر استان زیبایمان چه چیزی از سایر استانها کم دارد .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.